Entri Terbaru

Biskut Choc Chip



Assalamualaikum semua..
Macam yang Yaya cakap dalam entry Yaya sebelum ni.. 
Tentang biskut choc chip tu..
daaann..
akhirnya Yaya berjaya jugak buat..
alhamdulillah resepi menjadi..
cadangnya nak jual..
tapi asyik ngup ngap ngup ngap je masuk mulut..
mana taknya ikut selera tekak..
huhu..
kena sorokkan ni kalau tak habis..


6 comments:

  1. terus jadi teringin nak biskut chocolate chips

    ReplyDelete
  2. Wei oot. Mana nya? Tak sampai lagi pun biskut tu. Kalau asyik dok lepak kat pantai, memang la tak siap biskut tu.

    ReplyDelete
  3. Tahniah..mnjadi dh..dptla mkn nnt.hahaha

    ReplyDelete
  4. melawat kat sini dari segmen blogwalking by dayangdeno.
    nampak sedap la biskut tu.. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...