Entri Terbaru

Hulurkan bantuan ke GAZA

Gaza dibedil berterusan tanpa henti oleh rejim Zionis sejak Isnin malam. Jumlah kematian dan kecederaan semakin meningkat. Rumah-rumah dan bangunan sudah banyak yang musnah.
Atas rasa sikap bertanggungjawab, Aman Palestin telah melancarkan Tabung Kecemasan Gaza semalam dengan sasaran RM5 juta.
Adakah anda sanggup melabur jumlah yang besar untuk saham akhirat anda di sana kelak?
Ayuh berikan sumbangan anda sempena bulan Ramadhan ini melalui Aman Palestin. Usah bertangguh lagi kerana rejim Zionis tidak pernah menangguhkan hajat mereka memusnahkan bumi Gaza dan Palestin !!
----------
Akaun bank atas nama Aman Palestin Berhad ;
Bank Islam:12029010047880
Maybank:562263010787
CIMB: 8600460353
Bank Muamalat:12070005133717
RHB Bank:21245760004907
Bank Rakyat: 220806195922

Assalamualaikum semua. Dah lama rasanya mengabaikan teratak cinta ni. Lepas ni tiap hari Yaya hadap benda ni je(maklumlah dah keje balik) tapi part time je la sementara cuti sem ni. Atas ni merupakan mesej yang Yaya dapat dari kumpulan wasap. Mungkin yang berkemampuan boleh la menyumbangkan. Tak banyak pun yang penting dapat mengurangkan beban yang mereka hadapi. Kalau pergi bazar ada yang pegang tabung sumbangan tok Gaza?? Haa..tu pun korang boleh la sumbangkan. Semoga apa yang kita buat ni dapat membantu mereka disana dan juga dapat membantu kita di akhirat kelak. Selamat menyambut ramadhan.

#Nak bayar hutang blogwalking. Huhu

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...