Entri Terbaru

I'm Back !!!


Assalamualaikum dan alhamdulillah..
yeay!!!
I'm back!!
Finally~
Sem 2 Yaya berakhir dengan jayanya..
tentang exam tu..
senyum je mampu..(Yaya memang sejak azali lagi senyum je kalau keluar dewan exam)
Malas nak cerita, malas nak fikir..
apa yang dah buat..tawakal..
semoga dapat keputusan yang cemerlang..
finally~
Yaya ada masa nak luang dekat teratak cinta ni..
lebih banyak masa kot sebab Yaya dah kembali kerja balik..
yeay! lagi..
Yaya still merindui tempat lama..so Yaya kenen la dengan kak ita..
yeay lagi.. ^___^
dah lama sangat rasanya tinggalkan blog ni, kesian dia..
berhabuk, bersawang..segala macam la..
maklumlah tuntutan dunia..
sibuk dgn assignment..program lagi..dan exam..
memang akan teraibaikan lah blog ni jawabnya..
lepas ni mmg menghadap blog je la kejenya si Yaya ni..
tapi Yaya ada satu lagi misi..haha..
kena jalankan jugak ni..
hopefully sempat ^_^

12 comments:

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...