Entri Terbaru

Kerja Lagi


Assalamualaikum dan selamat hari sabtu ^_^
Jalan depan ni pun sudah jem.
Ramai yang pulang ke kampung.
Yaya seperti tahun-tahun sebelum ni lah, tak balik kampung pun :'( (uuwwaaa sedih) nak rasa balik kampung.
Kampung dekat je kat belakang rumah satu dan kampung mak mengambil masa 10-15 minit untuk sampai.
Kita relax2 dulu kan dekat tempat kerja ni.
Bos kata kalau petang tu agak dah tak de orang boleh cau..hehe
Nasib baik baju raya kedua dah siap pagi tadi, lepas ni nak siapkan baju anak buah kesayangan pulak lepas tu tolong abah buat rendang daging dan serunding ayam.
Maklumlah adik-beradik sikit, kena lah lebih tangan sikit.
Lagi pun Yaya je tinggal anak perempuan, kakak dah kahwin jadi lebih tanggungjawab dia pada keluarganya.
Lagi 2 lelaki, abang dan adik. Boleh la mereka bantu-bantu jugak.
Oklah semua, selamat bercuti. Jaga diri jaga kesihatan.
Makan kawal jangan ikut nafsu nanti merana pulak.



7 comments:

  1. jaga diri juga..selamat hari ryaaaaa

    ReplyDelete
  2. kampung dekat je yaya..xpe..ada jugak kampungnya tu...selamat hari raya yaya

    ReplyDelete
  3. untung kampung dekat, senang nk balik kan, hee selamat hari raya yaya :)

    ReplyDelete
  4. Semoga selamat sampai ke destinasi.

    ReplyDelete
  5. Hm..seronok kalau pandai menjahit ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...