Entri Terbaru

10 days challenge!!! - Day 2 - 2 Film

Assalamualaikum dan selamat pagi..
hari ni Yaya meneruskan cabaran hari kedua..
Dalam banyak-banyak filem, Yaya pilih dua ni..


Pertama - Teenage Mutant Ninja Turtles yang baru juga la keluar dengan pawagam..
Ceritanya memang best walaupun masa mula tu ada rasa macam geli kot sebab penyu dia real kan..
haha...sebab tu la budak perempuan tu (lupa nama) boleh pengsan bila si Michelangelo bukak topeng dia..haha..
Kesemua ninja ni ada 4..
MICHELANGELO
DONATELLO
RAPHAEL
LEONARDO
Sebenarnya cerita ni merupakan cerita kartun kegemaran Yaya.. jadi bila diadaptasi macam ni nak juga la tengok yang real kan?
memang best dan puas hati..
Yaya ni kalau nak ajak, korang boleh ajak tengok wayang cerita seram tak pun ganas..yang romantik akan menjadi pilihan ketiga..huhuhu..
nampak sangat ganasnya kan?
haha


Kedua - Kekasihku seru..
cerita ni dah lama dah..
tapi cerita ni memang best, mantap, tip top la,.
haha..sebab ape? bagi Yaya seram juga la..
tutup2 gak la mata tu bila tengok tapi nak tengok juga..

Tiap kali nak tengok cerita, Yaya akan tengok cerita seram bagi nak didik..didik supaya tak takut..
yaa..dan ia menjadi..
semakin kurang takutnya bila tengok cerita seram ni..
selalu yang yaya tengok, cerita seram thai, korea..kan seram kan?
huhu..
kita tunggu besok pulak.. -3 songs-

2 comments:

  1. hehehe...Belum sempat tgk la ninja turtle..hihihi...amboi layan cite hantu!

    ReplyDelete
  2. mama dua2 filem ni tak pernah tengok, mama bukan kaki wayang lah yaya. duduk rumah tengok apa yang ada kat tv je.. hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...