Entri Terbaru

Mimpi berulang


Assalamualaikum dan selamat pagi..
pedih lagi mata ni walaupun datang ofis lambat..
yaya..yaya..haish apa nak jadi la dengan budak sorang ni..

baiklah..berbalik dengan tajuk diatas..
Pernah tak korang bermimpi benda dan perkara yang sama??
tak kisah la jarak waktu dekat atau jauh..
Yaya selalu mengalami benda macam ni..
mimpi berulang..
kadang2 bila terjaga, terfikir gak kenapa aku boleh mimpi benda ni banyak kal..
bukan satu mimpi je suka berulang, malah banyak lagi mimpi yang lain..
tapi bak kata orang mimpi itu mainan tidur tapi mipi jugak merupakan petanda yang lemah..

5 comments:

  1. Mimpi2 tu sume mainan tidur dik.. niee dah sihat dh kann ?

    ReplyDelete
  2. rasanya tak pernah lago kot..jrg brmimpi :)

    ReplyDelete
  3. Doakan agar baik2 jer..

    dah lama Abak tak aktif..sebenarnya Abak ada nak minta tolong rakan-rakan untuk melawat ke Blog 'The Modest Ustaz',blog assigmen Abak yang membawa 60 markah... kalau bleh tinggalkan komen samada positif dan ngatif spya dapat dibuat pnambaikkan.. abak ucapkan jutaan terima kasih..Kalau Follow jgn lpkan tngalkan jejak,snang Abak nk follow smula..

    http://themodestustaz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan kak yaya:) apapepun, mimpi tu cuma mainan tido je, bykkn selawat sbelum tido:) insya Allah

    ReplyDelete
  5. mimpi mainan tido...tp kdg kala ia satu petanda

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...