Entri Terbaru

YAYAH COLLECTION


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Alhamdulillah hari ni sudah membaik tapi masih batuk dan selsema..
Hari ni Yaya nak perkenalkan page baru Yaya..
page khas untuk jualan yaya berfokuskan pakaian wanita.
tudung labuh, shawl labuh, purdah, niqab, kraf tangan dan bermacam-macam lagi..
tempahan baju pun Yaya ambil tak kisah la dekat atau jauh..
kalau jauh tu biasalah kita guna khidmat pos.. bagi kain dan contoh baju untuk ukuran dan Yaya akan jahitkan dengan penuh kasih sayang..hehe..
tema pun MADE WITH LOVE kan..mestilah dengan kasih sayang..
kalau tak kasih sayang nanti tak lawa pulak..
ok dear u all..
jemput singgah ke page jualan Yaya ni ye..jangan lupa like sekali..hehe >_<
klik YAYAH COLLECTION ok.. ^_^ 

6 comments:

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...